Materialerne til alle mine tekstile projekter er for det meste indköbt i genbrugsbutikker. Jeg har et ret så stort lager af stof og garn i mit hobbyrum. Kvaliteten, störrelsen, mängden og farven afgör så, hvad det kan blive til. Nogen gange kommmer idéen för materialet (hvad kan jeg finde på lageret som passer til den her idé?), andre gange kommer materialet för idéen (hvad kan jeg mon lave af det her?). Og man kan i allerhöjeste grad sige, at det er lysten, som driver värket.



lørdag den 19. december 2015

Goodbye Kitty!

Holger og Bodils forældre fik en stor pose med brugt børnetøj fra naboen. Altid godt med genbrug. Blandt herlighederne fandtes en fin festkjole.


Nu er de unge forældre ikke begejstrede for mærketøj, så Kittyreklamen var ikke så populær. Men det er der jo råd for. Kjolen kom med hjem til Astrid, og guldkjolen fra genbrugsbutikken på Bornholm kom ned fra lagerhylden. Mere genbrug.


Så nu har Bodil en opgående sol på brystet. Det passer rigtig godt til hende, for hun er virkelig en lille solstråle.

Ingen kommentarer: